10 goede redenen om lid te worden!

Er zijn 10 redenen om lid te worden van onze vereniging:

1. U krijgt het magazine Groei & Bloei erbij.
2. Uw lidmaatschap is goedkoper dan wanneer u de magazines maandelijks los koopt.
3. U krijgt korting op tuinartikelen en op de toegangsprijs van groene evenementen.
4. U wordt automatisch lid van een lokale afdeling. Dat verplicht u tot niets, maar u kunt wel deelnemen aan allerlei leuke activiteiten, bloemschikken en ruilbeurzen.
5. We organiseren excursies naar prachtige tuinen die alleen voor Groei & Bloei opengaan.
6. U kunt deelnemen aan cursussen, workshops en lezingen op verschillende niveaus.
7. U kunt uw hobby delen met andere tuinliefhebbers, hetzij persoonlijk, hetzij via internet.
8. U krijgt een nieuwsbrief van uw lokale afdeling uit de buurt met allerlei wetenswaardigheden.
9. U kunt gratis gebruik maken van de Groei & Bloei adviesdienst.
10. U steunt een vereniging voor en door liefhebbers, zonder winstoogmerk, die zich inzet voor de belangen van hobbytuiniers.

Meer informatie over de afdeling Beilen vindt u op deze website.
Met vragen kunt u altijd contact opnemen met ons secretariaat.

Overtuigd?
1.   Word dan nu lid... Zie de ledenwerfactie - Of vraag een gratis proefnummer aan.
2.   Maak iemand anders lid of geef een abonnement cadeau