Bezoekerstuinen

(Het bezichtigen van tuinen van leden door uitsluitend medeleden van
"Groei en Bloei".) Voor foto's van de tuinbezoeken van de afgelopen jaren: klik hier

Elk jaar is het weer spannend om te weten welke tuinen er opengesteld worden door gastvrije leden en ook wel niet-leden van "Groei en Bloei". We proberen altijd zoveel mogelijk nieuwe en onbekende tuinen te vinden, aangevuld met enkele bekende tuinen en ieder jaar lukt het weer aardig.

Ook dit jaar hopen we, dat er weer leden bereid gevonden worden om één avond Groei&Bloei vrienden gastvrij te ontvangen in hun tuin en dat vinden we heel plezierig.
Op verschillende zomeravonden kan men bij medeleden even buurten en de tuin bekijken. Het zijn tuinen die verspreid zijn over verschillende dorpen.
Er is natuurlijk weer veel variatie in de tuinen: o.a. boerderijtuinen en een pluktuin.
Wilt u deelnemen als bezoeker aan deze tuinbezoeken, vul dan het formulier in.
De data en de adressen krijgt u later per mail of per post toegestuurd.

Als uzelf uw tuin een keer open wilt stellen voor onze leden stuur dan even een berichtje naar info@beilen.groei.nl

N.b. Bij verhindering op een bepaalde avond graag een berichtje naar de secretaris of de gastfamilie.